Dr Paweł Dybciak to certyfikowany lekarz medycyny estetycznej z wieloletnim doświadczeniem, obecnie w trakcie specjalizacji z chirurgii onkologicznej oraz studiów doktoranckich CMKP. Założyciel oraz właściciel marek Hospittal, The.Clinic oraz The.Dermocosmetics, koordynujący projekt zarówno od strony medycznej, jak i biznesowej. Członek Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging. Założyciel Saint Paul’s Foundation – fundacji działającej na rzecz propagowania w Polsce najnowocześniejszych rozwiązań medycznych oraz finansowania leczenia, ze szczególnym uwzględnieniem zabiegów chirurgii rekonstrukcyjnej.

Dr Paweł Dybciak

·

Wykształcenie zdobywał na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, w pierwszej w Polsce trzyletniej Podyplomowej Szkole Medycyny Estetycznej w Warszawie oraz w ramach studiów podyplomowych MBA w zakresie ochrony zdrowia na Uczelni Łazarskiego. Posiada tytuł lekarza medycyny estetycznej nadawany i honorowany przez Polskie Towarzystwo Lekarskie i Międzynarodowe Stowarzyszenie Medycyny Estetycznej (UIME) w Paryżu.

Na co dzień łączy praktykę kliniczną, pracę naukową oraz działania w obszarze biznesu. Autor i współautor publikacji naukowych w renomowanych czasopismach. Angażuje się w liczne badania dotyczące m.in. łysienia, PCOS, AZS czy łuszczycy. Jest w trakcie zdobywania specjalizacji z chirurgii onkologicznej na Oddziale Chirurgii Onkologicznej i Rekonstrukcji Piersi w Warszawie. Posiada tytuł międzynarodowego trenera marki Neauvia z zakresu stosowania preparatów kwasu hialuronowego. Stale poszerza swoją wiedzę, uczestnicząc w najważniejszych wydarzeniach branżowych, międzynarodowych szkoleniach i konferencjach.

W głównym obszarze jego zainteresowań zawodowych są zabiegi laseroterapii, przeszczepu włosów metodą FUE oraz zabiegi z obszaru chirurgii plastycznej i rekonstrukcyjnej. Wybór medycyny estetycznej nie był dla dr Pawła Dybciaka przypadkowy, dziedzina ta łączy w swoich założeniach dwie jego największe pasje – medycynę i sztukę.

·

·

 

 

logo
logo
logo
logo
logo
logo